Eigenlijk willen wij niet dat u op deze pagina komt!
Helaas gaat er soms iets niet goed, loopt het niet als verwacht, is een product defect of verkeerd geleverd?
Neem dan contact met onze klantenservice of via het contactformulier. We proberen het probleem dat zo snel en goed mogelijk voor u op te lossen.
Een reactie van aanpak kan u uiterlijk binnen 3 dagen van ons verwachten. Vaak sneller. Hoe het daarna gaat, hangt van u klacht af. Voor zaken over een product zijn we vaak afhankelijk van de leveranciers, waarmee we dan in overleg moeten gaan. Soms moet het product ook heen- en weer gezonden worden, wat natuurlijk wat tijd kost.
Maar: wij regelen het voor u en houden u op de hoogte van de voortgang!
Bij Bik-Bik draait het om ouderwetse kwaliteit, dus ook bij dit soort dingen! Daarom hebben we gelukkig de geschillencommissie nog nooit nodig gehad. We houden graag ons serviceniveau meer dan op peil. Dus ook als u een opmerking voor verbetering hebt, horen we dit graag.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”